Yeni Başlayanlara Örnek - Basit Blog Sistemi (PHP & MySQL)
15
●6.025
- 20-06-2010, 12:51:03Üyeliği durdurulduhttp://www.myclup.net/blog/?action=postarticle yapınca ginde geliyor
makale kısmı ayrıca post gönderdikden sonra ana sayfaya tıklayınca boş post gönderiyormuş gibi işlev yapıyor ve hata veriyor haberin olsun 
devam ettir bu blogu iyi işler yaparsın az da tabi hızlandırırsan
- 27-06-2010, 12:59:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aslanım bea.
SMF gibi yapmış.
Tebrikler.
+ MySQL tamponunu hiç boşaltmamışsın. mysql_fetch_assoc'la her zaman sorgularını temizle.
+ Aldığın ID değerlerini mutlaka $_GET['id'] = (int) $_GET['id']; şeklinde kullan.
+ Çıkış yaparken, login, user_id, hash dizelerini boş olarak değil; geçmişteki bir değer olarak ayarla. -3600 gibi...
+ if(is_guest())
echo 'login">Giriş Yap';
else
echo 'logout">Çıkış Yap'; gibi uzun bir kod yerine echo ', is_guest(is_guest()) ? 'login>Giriş Yap' : 'logout">Çıkış Yap'; yeterli.
+ İleri ki sürümler için... Eğer ki kategoriler sana her zaman lazım olacaksa, onları getCategorise gibi bir fonksiyonda çek. Tıpkı SSI.php gibi. $output_method ile array şeklinde çekim yapabilirsin.
Eline sağlık. - 27-06-2010, 17:14:08Teşekkürler.by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- mysql_free_result() olayından mı bahsediyorsun sorguları temizlemek derken?by_grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Linktekinde var mı bilmiyorum ama yeni sürümde var o.
- Bunu not alıyorum.
- Mantıklı, bunu da not alıyorum.
- Bunu ne için kullanacağımı pek anlamadım.
- Üyelik sistemi var; ancak kayıt sayfasını eklemedim henüz.HamzaKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Bunu not alıyorum.
- Bunu not almıştım, ekleyeceğim.
- Bunu da not alıyorum.
- Bunu ekledim. - 27-06-2010, 22:05:45+ Pardon mysql_fetch_assoc demişim.
mysql_free_result olacak dediğin gibi...
+ Makale ID varya orasını demek istedim ben.
+
+
+ Mesela makale ekleme sayfasında, seçim kutusu içinde gösteriyorsun ya kategorileri. Aynı şekilde bir yan blokta da göstermeni sağlayabilir bu...
makale kısmı ayrıca post gönderdikden sonra ana sayfaya tıklayınca boş post gönderiyormuş gibi işlev yapıyor ve hata veriyor haberin olsun
SMF gibi yapmış. 
