• 21-03-2010, 21:37:57
    #10
    demo uçmuş baksaydık iyi olurdu .d
  • 21-03-2010, 21:57:04
    #11
    Demo Çalışıyor : http://film.aspcity.net
  • 21-03-2010, 22:05:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    AspCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo Çalışıyor : http://film.aspcity.net
    Bende açmadı.
  • 22-03-2010, 09:13:48
    #13
    KarayeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende açmadı.


    Bende Açılıyor ya anlamadım
  • 22-03-2010, 11:24:58
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Proxy kullanarak girilebiliyor.
    Güzel olmuş emeğinize sağlık.
    Asp.NET Php'den daha kötü bir dil değil özelliklerine göre php'nin asp'den asp'nin php'den iyi olduğu methodları mevcut.
  • 22-03-2010, 20:07:08
    #15
    Cok Guzel Bir Scrip Olmus Eline Saglik. Birde Admin Demosunu Alablirmiyiz Acaba ?
  • 23-03-2010, 09:53:58
    #16
    http://film.aspcity.net/apanell admin paneldir sağ taraftan işlemleri görebilirsiniz.İsteğe göre ücretli dizi veya filmbotu'da Yaptırılabilir.
  • 23-03-2010, 16:47:56
    #17
    evet bedava olarak gerçekten kullanışlı saolasın
  • 24-03-2010, 08:17:31
    #18
    Rica Ederim.Kullanışlı olmasına Sevindim.Bu arada Bunun Botu'nu ve hazır 700 Tane film'li Veritabanı var elimde Satın almak isteyen iletişime geçsin.