• 18-01-2009, 22:45:45
    #1
    Merhabalar Arkadaşlar

    Nette gezinirken BURADAKİ bir flash oyun sitesine denk geldim. Ve çok hoşuma gitti acaba scriptin yazarı r10da bir arkadaşımız mı?

    Eğer buradan ise benimle irtibata geçebilir mi?

    Bir de script ücretli ise fiyatı nedir?

    Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    Scripte ait bir caps:

  • 19-01-2009, 14:08:14
    #2
    Arkadaşlar hala fikri olan yok mu acaba?
  • 19-01-2009, 14:10:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OnArcade scripti gibi geldi bana. Sadece tasarım yapmışlar.
  • 19-01-2009, 14:22:27
    #4
    Mümkünse scripti düzenleyen arkadaşla görüşmek istiyorum ama sanırım buradan değil.
  • 21-01-2009, 12:46:42
    #5
    Evet OnArcade Scripti temasını Degistirdiler Sadece Bu Bnm arkadasımın arkadasının Sitesi.Yani Benimde arkadasım sayılır.o Tema Satlık Bide.
  • 21-01-2009, 12:53:59
    #6
    Sanırım ibret_ialem satıyodu bu temayı.
  • 21-01-2009, 13:00:09
    #7
    İlginiz için teşekkürler arkadaşlar ilgili arkadaşı buldum görüşüyorum.