Demek istediğim şu DMOZ u amacından saptırdılar,editörler bile sanki ücretli iş yapıyor gibi..
Sitemin uygunluğu kabul edilmiyorsa en azından bir geri dönüş vs alsak daha iyi olurdu diye düşünüyorum..
Bir arkadaş 50 tl ye ekletiriz istediğin kategoriye diyor fakat ben bunu istemiyorum hakkımla almak istiyorum..
Yoksa blog kategorisinde forum olsa neye yarar?
Keşke DMOZdaki tüm editörler siz gibi düşünse hak edene hak ettiğini verse..
Saygılarımla..
Tamamdır beklemedeyim.
Kim o 50 TL'ye ekletiriz diyen ? Forumdan mı ? Editör nicki ne ? Gönderin, gerekli işlemleri yapalım.