• 29-08-2012, 20:37:25
    #19
    iyide rel='external nofollow'
    buraya yorum yapanlar bu kodun anlamını bilmiyor mu ?
  • 05-09-2012, 20:36:29
    #20
    Merhabalar,

    tüm yorumlar tatil sonrası onaylanmıştır.


    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide rel='external nofollow'
    buraya yorum yapanlar bu kodun anlamını bilmiyor mu ?

    Merhaba,


    ''Backlink çeşitleri'' diye forumda bir arama yapmanızı öneririm.Olmadı google'dan aratınız.





    iyi akşamlar.
  • 10-09-2012, 11:13:13
    #21
    hoş bir çalışma başarılar dilerim.
  • 10-09-2012, 16:57:21
    #22
    teşekkürler , yorumlarınızı eksik etmeyin...


    tüm yorumlar onaylanmıştır.
  • 11-09-2012, 10:25:31
    #23
    uuu13 nickiyle yorum atılmıştır .teşekkürler.
  • 11-09-2012, 10:52:40
    #24
    İmzamdaki site ile yorum gönderdim, teşekkürler.
  • 11-09-2012, 17:35:03
    #25
    tüm yorumlar onaylanmıştır.
  • 12-09-2012, 20:46:19
    #26
    iPhone 5 ile ilgili yazınıza Can Atasever adıyla yorum yaptım
  • 13-09-2012, 00:06:29
    #27
    tüm yorumlar onaylanmıştır