• 17-03-2010, 16:00:02
    #1
    edit.
  • 17-03-2010, 16:01:36
    #2
    basoyna Bugün iyi günündesin anlaşılan. Teşekkürler.
  • 17-03-2010, 16:02:03
    #3
    Teşekkürler

    Dipnot: Pr4 değil Pr3 , dofollow değil nofollow
  • 17-03-2010, 16:02:34
    #4
    teşekkürler +++
  • 17-03-2010, 16:02:55
    #5
    teşekkürler hocam
  • 17-03-2010, 16:03:09
    #6
    Tşkler Basoyna
  • 17-03-2010, 16:06:04
    #7
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler

    Dipnot: Pr4 değil Pr3 , dofollow değil nofollow
    listemde hep dofollow blog olur, baya önce eklemiştim nofollow dönmüş olabilir, telafi ederiz
  • 17-03-2010, 16:07:13
    #8
    Repledim devamını bekliyoruz
  • 17-03-2010, 16:16:31
    #9
    Tşklerrr hocam blog verebn ellerın dert gormesin