• 03-12-2009, 17:55:18
    #37
    pm rica ederim..
  • 03-12-2009, 18:07:37
    #38
    mümkünse bende pm alabilirmiyim hocam
  • 03-12-2009, 18:08:18
    #39
    Ö.M. lütfen.
  • 03-12-2009, 18:08:19
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm alabilirmiyim
  • 03-12-2009, 18:24:17
    #41
    pm alabilirmiyim.
  • 03-12-2009, 18:25:17
    #42
    Pm lütfen
  • 03-12-2009, 18:34:39
    #43
    ö.m. alabilirmiyim hocam bende?
  • 03-12-2009, 18:41:09
    #44
    mümkünse ben de rica edeyim
  • 03-12-2009, 19:52:32
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    S.a Bizim basımız kelmi bende Pm alabilirmiyim