• 21-02-2022, 19:18:02
    #19
    Veritabanlı olmssı güzel hocam. Yorumları, fikirleri görebiliyorsunuz. 🙂👌
  • 22-02-2022, 22:28:55
    #20
    meral olarak yorum yaptım
  • 27-02-2022, 09:42:20
    #21
    Neden kimse ilk konumun içeriğini okumuyor? Onu da geçtim neden kimse KONU BAŞLIĞIMI DAHİ OKUMUYOR?!

    Arkadaşlar kişisel bloğumdan KİŞİSEL BLOGLARA diyorum, hâlen farklı farklı sitelerdeki isimlerle yorumlar yapıyorsunuz!