> xxxxx bey geçen akşam xxxx bilişimden xxx xxxxx referansı ile
> http://www.xxxxxxx.com url li sitenizi dmoza eklenmesi konusunda
> görüşmüştük.Yılbaşı yoğunluğundan dolayı anca bakabildim.Sitenizi dmozda Web
> Tasarımı ve Geliştirme: Tasarımcılar Şirketler ve Arama Motoru
> Optimizasyonu kategorilerinden başvurusunu yapabilirim.
>
> sitenizde kalkması ve yer değiştirmesi
> gereken yazılar ve linkler var. Bu linkleri uygun hale getirmemiz ve
> description ile title'ı uygun bir biçimde yazdıkdan sonra ilgili editör ile
> irtibata geçip sitenizin başvurusunu yaparım.
>
> Siteniz dmozda listelenmesine mütaben 400 Ytl yi peşin olarak alırım.
Yorumlar size kalmış, arkadaşlar, yorumlarınızı eksik etmeyiniz,
Parayı Getir | Dmoz'u Götür!
80
●5.660
- 08-01-2009, 01:17:44Elinizde kanıtınız varsa dmozdan suistimal bildirimi yaparsanız ki bu işi yapan editörse görevinden alınır.
Kanıtınız varsa hem buraya hemde dmoz üst editörlerine, dilerseniz sadece dmoz üst editrlerine bildirin. Aksi taktirda bu koyduğunuz şey kuru bir yazıdan ibaret kalacaktır. Sonuçta böyle bir metni herkes hazırlar birbirine gönderir. Bu kişi dolandırıca olabilir, dmozla ilgisi olmayabilir. Yok eğer gerçekten ilgisi varsa ve elinizde kanıt varsa lütfen bildirin suistimal olarak, gereken yapılsın - 08-01-2009, 01:24:48Katılıyorum, DMOZ 400 YTL'lik bir site zaten değil. Tamam belki alanının en iyisi ama çok daha iyi sitelerden link alınabilir.Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2009, 01:31:36Üyeliği durdurulduinsanları deşifre etmek değil niyetim, sadece, nasıl bir olayın içinde olduğumuzu bilgilendirmek amaçı ile, yazdım, kanıt olarak adamın yaptığını ıspatlayamam söz konusu adam mesajında yetkili editörle irtibata gececeğini belirtiyor,
resim ekliyorum, isimleri malesef karalamak zorundayım, adamın tam olarak editör olduğunu bilmiyorum, söz konusu, mesajımda yine dediğim gibi bir başka sahışsan bahsetmiş, onun ismini bilsem yazarım,
- 08-01-2009, 01:38:21Üyeliği durduruldur10 da üye değil, bildiğim kadarı ile burda o kişi ile hiç görüşmedim sadece, bir arkadaşımın firmasında çalışan bir kişiye söyledim nasıl ederiz diye, bana bu kişiyle irtibata geç bende tamam dedim tabi paradan bahsetmeyince, sevinmiştim açıkcası. ne göreyim 400 ytl olunca haliyle sinirlendim.gckhvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk etapta bir insanlık yapılacağını düşünürken, sonuç hüsran, ama ben bu kişinin editör olduğunu bilsem sonuç itibari ile hemen ismini yazıcam. ama mail bir firma maili olduğu için, karalamak zorundayım, çünkü dediğim gibi mesajda
bir başka sahıstan bahsediyor.

bir başka sahıstan bahsediyor.