oxcakmak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesela ben bu seti neden alayım bana ne gibi katkısı olur ve ücreti ne kadar, verilen ücret karşılığında bana ne sunuyorsun vb. sorulara cevap olacak şekilde bir konu açsan insanlar zorlanmaz.
Tavsiyem r10 da yeni üye olmuşsun önce konuları oku sonra konunu aç burasını başka platformlara benzetme...