oxcakmak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuyu ticarete açmış bulunmaktayım.
Kardeşim madem konuyu ticarete açtın ve dağıtımı ücretli yapacaksın bu konular hakkında detay yazsan da millette senden dosya istemese.
Mesela ben bu seti neden alayım bana ne gibi katkısı olur ve ücreti ne kadar, verilen ücret karşılığında bana ne sunuyorsun vb. sorulara cevap olacak şekilde bir konu açsan insanlar zorlanmaz.
Tavsiyem r10 da yeni üye olmuşsun önce konuları oku sonra konunu aç burasını başka platformlara benzetme...