• 03-06-2008, 18:31:34
    #1
    Merhaba, sitem xhtml strict standartlarına uygun aşırı derecede optimize edilmiş durumda :P açalı daha 1 hafta oldu. Bu sitemi Dmoz'a eklersem sandbox'a düşer miyim ? Nasıl bir etkisi olur ?
    Cevaplarınız bekliyorum üstadlar, şimdiden teşekkürler
  • 03-06-2008, 19:01:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yok sandbox a girmez, merak etme
  • 03-06-2008, 23:20:35
    #3
    kesinlikle sandbox'a girmez değil mi ? eğer sandbox'a girerse benim için ölüm demektir.
  • 04-06-2008, 16:08:51
    #4
    Aynı soruyu merak edenler varsa onlar için yazayım. Dmoz editörü backdoor'a sordum. Eklemekte bir sakınca yokmuş.
  • 04-06-2008, 16:30:03
    #5
    Sandboxa girmez. Meraklanma o kadar
  • 04-06-2008, 16:56:20
    #6
    DMOZ eklenen bir siteyi sandbox'a düşürebilmek bence bir yetenek

    Korkma arkadaşım hele sen bir DMOZ'a eklen de, gerisi boşver birşey olmaz.
  • 04-06-2008, 17:04:54
    #7
    Bence de girmez. Ancak 1 haftalık steyi Dmoz 'a sokmak da kolay değil tabi. Tabi içeri de adamın yoksa
  • 05-06-2008, 00:41:57
    #8
    sen dmoz'a eklen sandboxta kalsin bosver

    girmez karde$ rahat ol.
  • 15-06-2008, 16:24:52
    #9
    Zeytin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de girmez. Ancak 1 haftalık steyi Dmoz 'a sokmak da kolay değil tabi. Tabi içeri de adamın yoksa
    Bence bu kadar acımasız olmayalım benim içeride adamım yok ama sitemin birini 2 haftalıkken Dmoz'a kabul ettiler,ve ben hakettiğini düşünüyorum.Bir başka sitem daha var Forum sitesi 2 yıllık site ama ne yaptıysam eklenmedi,bence kategorilere atanan yöneticilerin ilgili olup olmamalarıyla alakalı bir konu ve sizin yazdığınız açıklamalarla