• 20-07-2014, 04:34:15
    #10
    urtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Benim merak ettiğim şey, ben editör olmak için başvuruda bulunmuştum ve başvuruda bulunduğum kategorinin herhangi bir editörü bulunmamakta. Bu başvurumun kim tarafından ve neye göre inceleneceği konusunda bilgi sahibi olmak istiyorum.

    Teşekkürler.
    Dmoz'un da Ülke editörleri var. Bu kişiler yine senin benim gibi insanlar. Gönüllü olarak editörlük yapıyor. Geri dönüş yapılacaktır. Ancak süreç uzun olabilir.
  • 20-07-2014, 04:44:18
    #11
    bahsettiğiniz ilk maddeye uyarak 1 site ekledim (ilk defa) ertesi gün onay aldı.

    ayrıca ilgili editör siteme giriş yaparak pm gönderdi bu beni daha da şaşırttı, demek ki dmoz çalışıyormuş.. demek ki uygun koşullar altında başvuru yapmak gerekiyormuş.
  • 20-07-2014, 05:13:05
    #12
    cnetworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahsettiğiniz ilk maddeye uyarak 1 site ekledim (ilk defa) ertesi gün onay aldı.

    ayrıca ilgili editör siteme giriş yaparak pm gönderdi bu beni daha da şaşırttı, demek ki dmoz çalışıyormuş.. demek ki uygun koşullar altında başvuru yapmak gerekiyormuş.
    Zaten ana şartları örneklerle belirttim. Bunlara uyduğu sürece siteler er yada geç eklenecektir. Diğer arkadaşlara da örnek teşkil etmesi için güzel bir mesaj bu. Teşekkürler.
  • 20-07-2014, 05:50:07
    #13
    GokhanKorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dmoz'un da Ülke editörleri var. Bu kişiler yine senin benim gibi insanlar. Gönüllü olarak editörlük yapıyor. Geri dönüş yapılacaktır. Ancak süreç uzun olabilir.
    GokhanKorkut bey, ÖM olarak bir soru sordum. Yanıtlarsanız memnun olurum .
  • 20-07-2014, 05:54:41
    #14
    irony adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GokhanKorkut bey, ÖM olarak bir soru sordum. Yanıtlarsanız memnun olurum .
    Mesajların arasında kaynamış kusura bakmayın. Geri dönüş yaptım.
  • 20-07-2014, 07:56:06
    #15
    GokhanKorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajların arasında kaynamış kusura bakmayın. Geri dönüş yaptım.
    Önemli değil, mesajınızı cevaplamış bulunmaktayım .
  • 20-07-2014, 08:33:10
    #16
    Teşekkürler detaylı bilgilendirme için yararlı bir konu olmuş. Bende dmoza kayıt olamayanlardanım.
  • 24-07-2014, 02:29:41
    #17
    Fıstık gibi sitem var.Hala eklenmiyor.Ben art niyet arıyorum artık.tasarım yazılım on numara ama yok almıyorsunuz? işgüzarlık seziyorum.
  • 24-07-2014, 03:53:42
    #18
    mavera58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fıstık gibi sitem var.Hala eklenmiyor.Ben art niyet arıyorum artık.tasarım yazılım on numara ama yok almıyorsunuz? işgüzarlık seziyorum.
    Web sitenizi incelemek isterim.