• 29-06-2013, 09:54:27
    #19
    bende memnun olurum
  • 29-06-2013, 10:00:43
    #20
    Davay davay 🌹
    Pm alabilirim.
  • 29-06-2013, 10:08:38
    #21
    Pm alabilir miyim?
  • 29-06-2013, 10:24:27
    #22
    pm alabilir miyim? şimdiden teşekkürler
  • 29-06-2013, 12:39:42
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu yalan oldu galiba. konu sahibi de ortada yok =)
  • 29-06-2013, 13:35:42
    #24
    yok hocam akşam saatllerine doğru toplu olarak atılacak sözümüz söz.
  • 29-06-2013, 15:04:32
    #25
    bende pm alayım
  • 29-06-2013, 15:07:39
    #26
    ben de pm rica edebilir miyim ?
  • 29-06-2013, 21:31:48
    #27
    pmler yollandı.