Arkadaşlar Merhaba.
Bir müşterime ilan sitesi yaptım onun isteği üzerine arada güven olduğu için peşinat almadım sonradan iptal etti. Bende scripti satmaya karar verdim.
İlgili kişi olursa scripti isteğine göre düzenleyeceğim.
Script Sipariş veren müşterinin isteği üzerine Sahibinden.Com'a benzetilerek yapılmıştır.. tema rengi mavidir. isteğe göre temayıda değiştirebilirim..
+ Veritabanı MYSQL veya Access isteğe göre seçilebilir.
İlgilenenler lütfen yazsınlar. PM Göndereceğim.
İlan Scripti Satılıktır!! (ASP)
27
●4.216
- 06-10-2007, 20:05:01
- 06-10-2007, 20:08:52pm gönderilmiştir.
Şu an için demo haline çevirmedim kötü niyetli kişiler olabileceği için yönetim paneli vs. kod yedirebilirler.
Tekrarlıyorum İlgilenenlere PM göndereceğim. - 10-10-2007, 23:18:14Script in w-a-r-e-z olma ihtimali imkansız çünkü başlıktada okuduğunuz gibi .asp den kodladım zaten çalışmalarım .asp üzerine ve kendimi .asp üzerine geliştirdim. php den çok az anlıyorum.
scriptin demosunu buraya koyayım ancak yönetim panelinin demosunu pm ile atabilirim.
Script demo : kaldırılmıştır..