• 09-07-2010, 02:15:16
    #10
    pm atıldı. Detaylar için pm bekleniyor.
  • 09-07-2010, 11:00:01
    #11
    pm alabilirmiyim
  • 09-07-2010, 19:54:48
    #12
    Daha önce kurumsal birçok projeye imza attık ve atmaya devam ediyoruz. Proje detaylarını ÖM ile bildirirseniz sevinirim...
  • 11-07-2010, 10:11:52
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iletişim bilgilerinizi lütfen ö.m atınız
  • 11-07-2010, 16:24:58
    #14
    ben de detay alabilir miyim?
  • 12-07-2010, 00:22:37
    #15
    merhaba detay alabilir miyim
  • 12-07-2010, 01:26:45
    #16
    Hocamızla Msn'de detayları konuştuk ve anlaşmamızı yaptık. İki taraf için de hayırlı olması dileğiyle...