***** Siteye bot yazıcak varmı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
***** Siteye bot yazıcak varmı
1
●
240
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretli Script İstek
***** Siteye bot yazıcak varmı
27-10-2009, 23:07:30
#1
cems
elimde biriki script var bunlara bot yazdırtmak istiyorum hangisine daha kolay yaparsanız artık wp yada hasta blog kulanim diyorum vide ve resim galarisi oan bir scripte yaptırtmak istiyorum tekliflerinizi bekliyorum
27-10-2009, 23:54:50
#2
MrHades
Üyeliği durduruldu
Wp'ye her türlü yazarız hocam. Düşünürseniz bilgilerim imzamda var.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler