• 02-12-2006, 00:46:02
    #10
    Mesudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asp varsa bana da lazım.
    verdiğim adres asp zaten
  • 02-12-2006, 15:16:05
    #11
    İsteyene asp verebilirim 5 10 ytl karşılığnda maksat yardımlaşma olsun
    bilgi@hostingnova.net
  • 03-12-2006, 00:24:04
    #12
    bedava olan varmi?
  • 03-12-2006, 01:08:29
    #13
    Herşey Para Değildir

    Profilimden MSN Adresimi Alın PHP/ASP/HTML Hangisi Lazımsa Vereyim
  • 03-12-2006, 12:41:50
    #14
    Platinium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey Para Değildir

    Profilimden MSN Adresimi Alın PHP/ASP/HTML Hangisi Lazımsa Vereyim


    ALLAH c.c. razi olsun ustam.
    Kiminin duasi, kimin parasi.

    Listeme ekledim
    Saygilar
  • 04-12-2006, 16:52:24
    #15
    Platinium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşey Para Değildir
    Profilimden MSN Adresimi Alın PHP/ASP/HTML Hangisi Lazımsa Vereyim

    bu verecekleriniz marez mi ? kendiniz mi yazdınız ?
  • 06-12-2006, 00:25:44
    #16
    Kendim Yazmadım
  • 06-12-2006, 11:26:53
    #17
    marez dagıtım serbest degıl sanırım bu forumda benım soylemıs oldugum scrıptı ben yazdım ve suan satıstadır. bazı upgrade lerıde ucretsız olarak alabılıyorsunuz
  • 06-12-2006, 15:42:06
    #18
    marez dagıtmak yasak degilmi ?