sonra piyasa niye ölü? 400 tlye yazan adam sınıf kullanmaz fw kullanmaz spagettiyi dayar geçer. user sayısı artınca "yahu bu site niye kasıyo, sunucu mu değiştirsek" diye yırtınırsınız. en kral tasarım arasında dağlar kadar fark var. bana kalırsa proje fiyatı 5 bin değil 15 binden aşağı olmaz. o en kral tasarımıda 5 bin liraya anca çizdirir, döktürürsünüz. 10 bin liraya da fw kullanan eli yüzü düzgün bir adama kodlatırsınız.
kullanmadığını nerden biliyorsun ?
git bakalım tasarım bölümüne 50 liraya ne arayüzler çiziyorlar, kurumsal iş gelince aynı arayüzü 5 bin liraya çiziyor ama adam? tasarım aynı tasarım.
umarım örnekten demek istediğimi anlamişsindir. tartışmaya çevirmeyelim konuyu, isteyen istediğine yaptırabilir.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:20:09 -->-> Daha önceki mesaj 12:19:07 --
600 değil sana 1000 lira vereyim

bana chatroulette in sistemini kodla.
sadece kod, hosting bandwidth ( bantwic :-)) ) dahil değil.
skype fast.php

)
omegle'nin aynısını 600 a yaparız istersen, konuya omegle'ye istinaden yazdım.
chatroulette omegleye göre daha büyük ve işlevli