• 04-08-2014, 11:41:33
    #10
    Developer
    selcukdalaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol kardeş sana bol kazançlar devrim yaratıyomus gibi konustun.
    teşekkürler, yazılım sanattır.

    bu kadar küçümsemeyin
  • 04-08-2014, 11:50:01
    #11
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış düşünmüşsünüz, tasarım bu işin yanında bebek oyuncağı kalır. neyse piyasada 5bin liraya satılan özel scriptler var, bir sonuç alamazsanız ulaşın yönlendireyim.
    5 bin lira mı ?
    hocam adamın istediği tasarım 2 sayfa. kralını 200 e çizerler
    400 e de adam gibi php ye döktürür
    600 e gelir en fazla taş yarılsa içine gömse.

    sizin o 5 bin tl ömürlük trafiksiz bantwic olayı filan var chat sitelerinde, o dahil sanırım
  • 04-08-2014, 11:58:31
    #12
    600 iyi fiyat yazmışsınız hocam ben olsam 600 Tl size verimişitm işi valla
  • 04-08-2014, 12:11:35
    #13
    emrahakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 iyi fiyat yazmışsınız hocam ben olsam 600 Tl size verimişitm işi valla
    hocam tasarımın ve kodlamasının ederi 600 olur ortalama
    diğer arkadaşlar fiyatı abartırken şunu demek istemiş muhtemelen
    örneğin sizin siteye 5 bin, 10 bin, 1 milyon kişi girerse hosting filan kaldırmaz onu. sunucu masrafı trafik filan bunlar pahalıya geliyo onu kastetmişler heralde.
  • 04-08-2014, 12:15:35
    #14
    Developer
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tasarımın ve kodlamasının ederi 600 olur ortalama
    diğer arkadaşlar fiyatı abartırken şunu demek istemiş muhtemelen
    örneğin sizin siteye 5 bin, 10 bin, 1 milyon kişi girerse hosting filan kaldırmaz onu. sunucu masrafı trafik filan bunlar pahalıya geliyo onu kastetmişler heralde.
    600 değil sana 1000 lira vereyim bana chatroulette in sistemini kodla.

    sadece kod, hosting bandwidth ( bantwic :-)) ) dahil değil.

    skype fast.php )
  • 04-08-2014, 12:17:00
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 bin lira mı ?
    hocam adamın istediği tasarım 2 sayfa. kralını 200 e çizerler
    400 e de adam gibi php ye döktürür
    600 e gelir en fazla taş yarılsa içine gömse.

    sizin o 5 bin tl ömürlük trafiksiz bantwic olayı filan var chat sitelerinde, o dahil sanırım
    sonra piyasa niye ölü? 400 tlye yazan adam sınıf kullanmaz fw kullanmaz spagettiyi dayar geçer. user sayısı artınca "yahu bu site niye kasıyo, sunucu mu değiştirsek" diye yırtınırsınız. en kral tasarım arasında dağlar kadar fark var. bana kalırsa proje fiyatı 5 bin değil 15 binden aşağı olmaz. o en kral tasarımıda 5 bin liraya anca çizdirir, döktürürsünüz. 10 bin liraya da fw kullanan eli yüzü düzgün bir adama kodlatırsınız.
  • 04-08-2014, 12:20:09
    #16
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra piyasa niye ölü? 400 tlye yazan adam sınıf kullanmaz fw kullanmaz spagettiyi dayar geçer. user sayısı artınca "yahu bu site niye kasıyo, sunucu mu değiştirsek" diye yırtınırsınız. en kral tasarım arasında dağlar kadar fark var. bana kalırsa proje fiyatı 5 bin değil 15 binden aşağı olmaz. o en kral tasarımıda 5 bin liraya anca çizdirir, döktürürsünüz. 10 bin liraya da fw kullanan eli yüzü düzgün bir adama kodlatırsınız.
    kullanmadığını nerden biliyorsun ?
    git bakalım tasarım bölümüne 50 liraya ne arayüzler çiziyorlar, kurumsal iş gelince aynı arayüzü 5 bin liraya çiziyor ama adam? tasarım aynı tasarım.

    umarım örnekten demek istediğimi anlamişsindir. tartışmaya çevirmeyelim konuyu, isteyen istediğine yaptırabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:20:09 -->-> Daha önceki mesaj 12:19:07 --

    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 değil sana 1000 lira vereyim bana chatroulette in sistemini kodla.

    sadece kod, hosting bandwidth ( bantwic :-)) ) dahil değil.

    skype fast.php )
    omegle'nin aynısını 600 a yaparız istersen, konuya omegle'ye istinaden yazdım.
    chatroulette omegleye göre daha büyük ve işlevli
  • 04-08-2014, 12:23:23
    #17
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    600 değil sana 1000 lira vereyim bana chatroulette in sistemini kodla.

    sadece kod, hosting bandwidth ( bantwic :-)) ) dahil değil.

    skype fast.php )
    Ben yazacak olsam fiyatımı zaten verirdim konuyu açan arkadaşa pm ile...
  • 04-08-2014, 18:47:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FastPHP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, yazılım sanattır.

    bu kadar küçümsemeyin
    KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 bin lira mı ?
    hocam adamın istediği tasarım 2 sayfa. kralını 200 e çizerler
    400 e de adam gibi php ye döktürür
    600 e gelir en fazla taş yarılsa içine gömse.

    sizin o 5 bin tl ömürlük trafiksiz bantwic olayı filan var chat sitelerinde, o dahil sanırım
    usta bunlar sadece kendileri bilior sanıyolar bazı seyleri tasarımı ben çizdim zaten css bile döktürdüm o sadece sistemi yazıca serverim var yani biz bişe bilmioz ya hemen 10 bin lira dokecem ona :P

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:47:43 -->-> Daha önceki mesaj 18:45:25 --

    tartışma yaratıp konumu kirletmeyin arkadaşlar işime gelene yaptırrım kimse salak deil sadece bu işi bilende 1-2 kişi deil.herkes rahat olsun