• 10-11-2022, 05:51:58
    #19
    Brkyrtm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende çok kart ekledim ama olmadı hocam ya
    Hocam ödeme kısmına geldiğinde türk hesabına çevirebilirsiniz.
  • 10-11-2022, 06:07:19
    #20
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kart bilgilerinden sonra lokasyonu türkiyeye çevirebilirsiniz artık bu yüzden problem yaşıyorsunuz hesabınızı türk hesabına çevirdiğinizde sizden ücreti çekecektir.
    yaptım hocam teşekkürler.
  • 10-11-2022, 06:08:40
    #21
    Arkadaşlar twitterı indirip blue alma sayfasını gördükten sonra almayın app store kısmına geri gelip her şeyi eski haline getirin app store türkiye ondan sonra kredi kartınızla deneyebilirsiiz. Yapamayan arkadaşlar bana ya da @zeusunpederi; yazabilirsiniz.
  • 10-11-2022, 06:13:58
    #22
    Merhaba sadece applede mı oluyr acaba
  • 10-11-2022, 06:16:09
    #23
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yönteminiz reddedildi hatası alıyorum sürekli neden anlamadım.
    Konuyu güncelledim hocam tekrar bakıp yapabilirsiniz. Blue ödeme kısmına geldikten sonra App store'u eski haline çevirirseniz sorun çözülecektir.
  • 10-11-2022, 06:46:01
    #24
    Paylaşım için teşekkürler elon geçen açıklama yapmıştı tüm kullanıcılar ücret karşılığı mavi tik alabilecek diye
  • 10-11-2022, 06:50:33
    #25
    erhanbackhen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar twitterı indirip blue alma sayfasını gördükten sonra almayın app store kısmına geri gelip her şeyi eski haline getirin app store türkiye ondan sonra kredi kartınızla deneyebilirsiiz. Yapamayan arkadaşlar bana ya da @zeusunpederi; yazabilirsiniz.
    Dediklerinizi yaptım fakat türkiye ye geri alınca twitterda blue sekmesi kayboldu

  • 10-11-2022, 07:06:38
    #26
    UmutYanardag34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerinizi yaptım fakat türkiye ye geri alınca twitterda blue sekmesi kayboldu

    tik geldıyse gerısını boşverın bence her ay cekıcek karttan sanırım
  • 10-11-2022, 07:12:44
    #27
    YazilimMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tik geldıyse gerısını boşverın bence her ay cekıcek karttan sanırım
    Oldu yapamayanlar için ekleme yapayım. O 7,96 dolar yazan ekranda kapatmayın aşağı indirip app storede bilgilerinizi güncelleyin Türkiye olarak sonra o ekranı açarak ödeme yapın. ABD seçerken kart girmenize gerek yok direk none diyin kart eklemeden yapın.