• 27-09-2021, 13:34:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twitter hesabımdaki hassas içerik tıkını nasıl kaldırabilirim, onay kutusu silik seçim yapılamıyor ve arama sonuçlarında hesabım çıkmıyor
  • 27-09-2021, 13:36:39
    #2
    hesabınbanlı olabılır mı ? www.shadowban.eu dan bakabılırsın
  • 27-09-2021, 13:37:11
    #3
    Malesef kalkmaz
  • 27-09-2021, 13:43:46
    #4
    Sacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabınbanlı olabılır mı ? www.shadowban.eu dan bakabılırsın
    kullacı adını sorguladım fakat anlayamadım, Search Suggestion Ban haric hepsi yeşil
  • 27-09-2021, 13:45:41
    #5
    İçerikten dolayı birkere hassas içerik butonu kilitlendiyse birdaha kalkmıyor. Bosuna denemenize gerek yok
  • 27-09-2021, 13:50:47
    #6
    Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullacı adını sorguladım fakat anlayamadım, Search Suggestion Ban haric hepsi yeşil
    https://help.twitter.com/tr/forms/ac...ate-my-account

    bu formdan sorununuzu yazabılırsınız
  • 27-09-2021, 13:54:17
    #7
    Sacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesabınbanlı olabılır mı ? www.shadowban.eu dan bakabılırsın
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İçerikten dolayı birkere hassas içerik butonu kilitlendiyse birdaha kalkmıyor. Bosuna denemenize gerek yok
    Hesabı dondurup açmak ya da tüm içerikleri silmek - kullanıcı adı değiştirmek vb çözüm yok mu
  • 27-09-2021, 14:04:40
    #8
    Fatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı dondurup açmak ya da tüm içerikleri silmek - kullanıcı adı değiştirmek vb çözüm yok mu
    Hayır , senın hesap askı da da olabılır , sıfre falan degısebılıyormusun yada kullanıcı adı denedın mı ?
  • 27-09-2021, 14:08:54
    #9
    Sacmalik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır , senın hesap askı da da olabılır , sıfre falan degısebılıyormusun yada kullanıcı adı denedın mı ?
    Askıda değil aktif kullanıyorum fakat arama sonuclarında gorunmuyorum, paylasımlarım hassas medya olarak görünüyor, yeni hesap değil, yeni bir durum da değil bu uzun süredir böyle. Çözüm bulamayınca artık soru açmakta çareyi buldum