Kardeşim daha önce de uyardım ama aynı şekilde devam ediyorsun. Bu sefer report ediyorum konuyu.
Tek konu aç içeriğine, başlığını güncelle güncelle kullan.
O konulardan dolayı ban yedim artık 2k lık bir sistemim varken neden 1k takipçi göndereyim ki?
Yeni konu açma girişiminde bulundum bende. o kadar konu açanlar var boş boş ben piyasaya ayak uyduruyorum diye mi gözünüze battım beyefendi?
Afedersiniz iyi günler.
satış güncel.
Kardeşim daha önce de uyardım ama aynı şekilde devam ediyorsun. Bu sefer report ediyorum konuyu.
Tek konu aç içeriğine, başlığını güncelle güncelle kullan.
Mamicim bu çocuğun zaten fazla bir ömrü yok bu üyeliğide kim bilir r10daki kaçıncı üyeliği milleti dolan-dırdığı skype adresiyle saian06 diye açtığı skypedede aynı fotoğraf vardı şimdide skype değişmiş yine.
Mamicim bu çocuğun zaten fazla bir ömrü yok bu üyeliğide kim bilir r10daki kaçıncı üyeliği milleti dolan-dırdığı skype adresiyle saian06 diye açtığı skypedede aynı fotoğraf vardı şimdide skype değişmiş yine.
Şikayette bulundum. inşallah adminler gerekeni yapar.
Konumla alakalı olmayan lütfen def olsun.