• 12-08-2014, 23:04:07
    #1
    konu kilit lütfen
  • 13-08-2014, 00:02:32
    #2
    Uygunhesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar Hesaplar eski tarihli olup takipçileri düşüktür istediginiz gibi üstünüze alabilirsiniz piyasada daha ucuzuna bulmanız imkansız herkez kazansın işi görünsün

    Toplu alımlarda indirim yapabilirim


    2008 - 20 tl
    2009 - 18 tl
    2010 - 8 tl
    2011 - 7 tl
    2012 - 5 tl
    2013 - 4 tl
    2008 hesap stok bilgisi alabilir miyim.
  • 13-08-2014, 20:24:12
    #3
    engoin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 hesap stok bilgisi alabilir miyim.
    pm yolladım
  • 15-08-2014, 17:24:17
    #4
    bir hesabı teamdan gösterirsen, 2010 hesapları için toplu anlaşabiliriz
    detay için PM bekliyorum
  • 15-08-2014, 20:02:35
    #5
    zip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir hesabı teamdan gösterirsen, 2010 hesapları için toplu anlaşabiliriz
    detay için PM bekliyorum

    pm yolladım
  • 16-08-2014, 18:29:49
    #6
    10 hesap alındı teşekkürler
  • 17-08-2014, 12:31:47
    #7
    Hesaplar mobil onayli mi
  • 17-08-2014, 13:40:40
    #8
    email adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesaplar mobil onayli mi
    Degişiyor dostum pm ile bilgilendirdim
  • 17-08-2014, 15:33:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    2008 hesap elinizde kaç tane var birde istatistlik durumunu ögrenebilirmiyim stok ile beraber