Teknoboss adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Size de ulaşamıyoruz ki (: Çok bir şey değişmedi sanırım. Vedase üzerinden destek talebine bakan yok. Burada özel mesajınıza bakmıyorsunuz. Kendi websiteniz de panel kısmı bile çalışmıyor ki girip destek talebi açalım. 2 gündür ne sebeptendir bilmediğim şekilde ulaşımım yok cevap veren kimse yok. Telefon ile arıyoruz mail atın, maile de dönen yok.