• 12-02-2008, 21:50:16
    #19
    bulunduğumuz bölgedeki vergi memurlarının bilgisizliği yüzünden biraz bu şekilde oldu direk öyle yazmışlar ve vergi levhasındaki doğru numarayı çizdiler
  • 12-02-2008, 23:12:14
    #20
    berksehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulunduğumuz bölgedeki vergi memurlarının bilgisizliği yüzünden biraz bu şekilde oldu direk öyle yazmışlar ve vergi levhasındaki doğru numarayı çizdiler
    şahıs işletmelerinin vergi numarası tc kimlik nosu olarak değiştirildi. yani artık şahıslar ve şahıs işletmeleri vergi numarası sorulduğunda tc nosunu söylemeli. eğer vergi memuru sizin vergi nonuz üzerine çizik atıp kimlik nonuzu yazdıysa hata yapmamış. doğru bir işlem ama çizik atmayıp her 2sini de yazmasında yarar vardı.

    Saygılar,
  • 13-02-2008, 20:23:11
    #21
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahıs işletmelerinin vergi numarası tc kimlik nosu olarak değiştirildi. yani artık şahıslar ve şahıs işletmeleri vergi numarası sorulduğunda tc nosunu söylemeli. eğer vergi memuru sizin vergi nonuz üzerine çizik atıp kimlik nonuzu yazdıysa hata yapmamış. doğru bir işlem ama çizik atmayıp her 2sini de yazmasında yarar vardı.

    Saygılar,
    hayır tam tersi tc numaram yazılı idi onu çizdi
  • 19-02-2008, 11:40:52
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun berk
  • 19-02-2008, 12:53:12
    #23
    Berk geçende faturamı yollamış yazısı çok kötü
  • 29-01-2009, 12:36:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlısı Olsun Berk
  • 29-01-2009, 12:59:41
    #25
    Uzun bir sürenin ardından konuya bir iki şey ekliyeyim dedim.Normalde bilindiği gibi home ofice çalışıyoruz ancak kendim için ayarladığım depo gibi bir yeride sunucu ayarlaması vs için kullanıyorum aşağıya bir iki fotoğraf ekleyeyim dedim.En azından şuan hizmet alınan sunucular nerde oluşturuluyor müşterilerimiz görebilir.


    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2872.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2880.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2873.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2874.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2875.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2876.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2877.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2879.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2882.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2883.JPG[/media]
    [media]http://berksehost.com/teknik/IMG_2884.JPG[/media]
  • 05-02-2009, 03:05:57
    #26
    Üyeliği durduruldu
    hasanın power çalışıyor' ürünü güzelmiş.sanırım bir bilgisayarcıda çalışıyorsun.buarada ortaklarda mı oturuyorsun yoksa germencik te mi.profilinse izmir biraz karışık geldi
  • 05-02-2009, 04:53:59
    #27
    "Normalde bilindiği gibi home ofice çalışıyoruz ancak kendim için ayarladığım depo gibi bir yeride sunucu ayarlaması vs"

    Okuyabilmektesiniz değilmi.?