• 05-12-2007, 17:35:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Merhaba xxx,

    Son zamanlarda yaşanan birbirinden farklı sorunlar nedeniyle firmamız hizmetlerinde aksamalar yaşanmaktadır.
    Hizmet aldığımız "DGN Teknoloji" firmasında yaşanan sorunlar nedeniyle bizler de mağdur olmaktayız. Yaşanan sorunları müşterilerimize en az seviyede hissettirmek için gece gündüz tüm personelimiz gayretle çalışmaktadır. Yakın gelecekte kurmayı planladığımız datacenter hizmetlerinin planlamalarını hızlandırarak bu haftaiçi bitirmiş bulunmaktayız.

    Yaklaşık 1 - 1,5 ay içerisinde hizmete açacağımız 2000 sunuculuk toplamda 900 m2'lik tesisimiz tüm müşterilerimiz için kesin çözüm olacaktır. Şirketimiz 2 yıldır her yaşanan sorunda hataları giderip tekrarlanmaması için çözüm üretmekte ve gerekli yatırımı yapmaktadır. Kuracağımız datacenter ile hem performans hemde sektörün ihtiyaçlarını kusursuz olarak karşılayacağımıza inanmaktayız.

    Göstermiş olduğunuz anlayış ve sabrınız için teşekkür eder, iyi çalışmalar dileriz...
    Hayırlı olması dileği ile.
  • 05-12-2007, 17:40:27
    #2
    Hayırlı uğurlu olsun...
  • 05-12-2007, 17:45:10
    #3
    hayırlı olsun banada geldi aynı mail
  • 05-12-2007, 22:15:45
    #4
    Sevindirici bir haber
  • 05-12-2007, 22:53:15
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayirli olur insallah
  • 05-12-2007, 23:38:56
    #6
    Hayırlı Olsun yeni bir dc daha sektör gelişiyor
  • 08-12-2007, 14:50:47
    #7
    Yeni dclerin kurulması piyasada rekabeti getirir ve biz son kullanıcılara dahada uygun fiyat ve kalitede hizmet verilir
  • 08-12-2007, 15:11:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, işini hakkıyla yapan sayılı firmalardandır. Müşterileri ile ilgilenirler ve teknik destekleri çok iyi kurumsal yapıda çalışan firmadır.
  • 08-12-2007, 16:03:04
    #9
    Benim de çalışmayı düşündüğüm firma. Acaba datacenter'ımı beklesek :S