cok merak ediyorum
vergi levhasıı ?
12
●1.659
- 01-12-2007, 10:06:49ya arkadaşlar bu vergi levhası alma ticari odaya kayıt falan ne kadar tutuyor tahmini
cok merak ediyorum
- 19-12-2007, 19:17:49Üyeliği durduruldukimse cevap vermemiş.sen git muhasebeciye sor herşeyini onlar anlatıyor daha iyi anlar uygularsın.. kolay gelsin..
- 19-12-2007, 23:24:53ticaret odası kaydında meslek türü değil firma çeşitlerine göre ücret alınır.
Şahıs Şirkeleri için 234 YTL.
Noter işlemleri (imza beyannamesi, nüfus cüzdan sureti, imza sirküsü, defter tasdiki vs.) 150.-YTL civarı
Fatura-Kartvizit-Makbuz basımı 400 civarı
Benim ilk aşamada ödediğim ücretlerdir.
Matbaa işlemleri matbaaya, kullanılan kağıdın kalitesine göre değişmektedir. En yüksek kalitede kağıda basım yaptırdığım için fiyat biraz yüksek oldu. Bu azalabiliyor hatta 120YTL+KDV ödedim kartvizit için 20.-YTL ye basan bile bulabilirsiniz
tamamen size ve zevkinize kalmış bir durum.
+ Sosyal güvenlik içinde prim ödemeniz gerekmektedir. İlgili kurum ise Bağ-Kur.
Saygılar. - 19-12-2007, 23:53:46işte merak ettiğim buydu (: peki illa dükkan şartmı birkaç yerde evdende olabileceğini duydumSerqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle