Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..
Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..
-
Son Mesajlar (11)
-
Hasan Hocam PM kutunuz Dolu, Raporlamayı Atamadım Bana Dönüş Yaparsanız Sevinirim
-
Merhaba Arkadaşlar;
Uzun zamandır foruma giremiyordum. Elimden geldiği kadar dönüş yaptım herkese. Unuttuklarım varsa lütfen mesaj yollasınlar.
-
Son konuşmamızın üzerinden 15 gün geçti. Bilmiyorum hatırlıyor musunuz ama 10 dilde çeviri işi için anlaşmıştık. Japonca çeviriyi çevirmen arkadaşınızın hasta olduğunu söyleyerek bekletmiştiniz. Yine çevrilemediği için para iadesi yapacağınızı belirtmiştiniz. "Yarın iade yapıyorum" deyişinizin üzerinden 15 günden de fazla zaman geçti. Ofis taşıdığınızı söylediniz anlayış gösterdim. Ayın 7'sinde online olmuşsunuz fakat dönüş yapmadınız. Bugün keza öyle. Parasında değilim. 45 TL ile zengin de olmam fakir de. Fakat böyle mesajları, yapacağınız işleri sallamanız iş ahlakına sığmıyor. Bu hafta içi Japonca çeviri ücreti olan iadeyi gerçekleştirmez iseniz hakkınızda şikayet konusu açacağım. Bu mesajı da buraya yazmamın sebebi özel mesaj kutunuzun dolu olması.
-
Yazdığım son mesajın üzerinden 11 gün daha geçti. Bu Cuma'ya kadar dönüş bekliyorum.
-
hocam özel mesajlarınıza bakarmısınız?
-
Rusça bir siteniz olduğunuzu söylemiştiniz verebilirmisiniz. Birde skype kullanıyorsanız eklermisiniz
-
-
-
ödeme yaptım pm attım size ulaşamıyorum..
-
-
-
İlgili Konu
-
Gönderen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Gönderilen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Etiketleyen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Alıntılayan
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Gönderen
-
Tarih
Çözümlenen Şikayetler: 0 Tüm Şikayetler: 0
-
-
İlgili Konu
-
Konu Sahibi
-
Tarih