• 13-08-2023, 01:03:06
    #1
    Bugün doğum günüm, ve foruma girdiğimde ekranımda bir anda beliren doğum günü mesajı beni gerçekten çok mutlu etti. Basit bir şey gibi gözükse de , benim gibi hiç arkadaşı olmayan kişiler için çok anlamlı olabiliyor.
  • 13-08-2023, 01:04:27
    #2
    Yeni yaşınız kutlu olsun hocam nice mutlu sağlıklı senelere
  • 13-08-2023, 01:04:41
    #3
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam nice mutlu yıllara
  • 13-08-2023, 01:05:12
    #4
    Doğum günün kutlu olsun dostum nice mutlu yaşlara, arkadaşın olmamasına sevindim benim yaş 35 tüm kazıkları arkadaşlarımdan yedim
  • 13-08-2023, 01:05:12
    #5
    SaÄŸlıklı mutlu sevdikleriniz ile birlikte nice yıllara hocam ☺️
  • 13-08-2023, 01:05:22
    #6
    Gel üflüm seni

  • 13-08-2023, 01:05:46
    #7
    Sağlıklı mutlu senelerin olsun güzel yıllar seni karşılasın dostum.
  • 13-08-2023, 01:05:49
    #8
    EFEBEY.
    Mutlu yıllar
  • 13-08-2023, 01:06:08
    #9
    Nice seneleree 🎂🎂🎂