Teşekkürler R10 :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler R10 :)
11
●
170
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Teşekkürler R10 :)
1
2
12-04-2023, 00:15:24
#10
zafer34
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaş olmuş 35 yolun yarısına gelmişsiniz hocam doğum gününüz kutlu olsun.
Öyle Deme Hocam Ya Daha Çok Genciz
Milyoner Olmadan Yolu Bitirmek Yok
12-04-2023, 00:20:33
#11
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Doğum gününüz kutlu olsun
12-04-2023, 00:50:36
#12
zafer34
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun
teşekkürler hocam nice mutlu yıllara inşallah
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler