Merhabalar,
2 gün önce @Orun; dan Geliştirdiği wp teması olan temajeti satın aldım. İlk kez r10 üzerinden yaptığım bir ticaret için konu açıyorum. Harika bir tema yapmış. İki kez whatsapp üzerinden kendisine soru sordum aynı anda cevap verdi. Kaliteli işçilik, destek ve fiyat olarak kendisini taktir ediyorum. Böyle arkadaşların varlığı r10.net kalitesini yükseltiyor.
Başarılarının devamını diliyorum.
Temajet.com'a Teşekkürüm Var
2
●222
- 16-03-2023, 10:48:07Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDeğerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim, saygılarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle