@Messi'ye Teşekkürüm Var - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@Messi'ye Teşekkürüm Var
32
●
1.972
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@Messi'ye Teşekkürüm Var
1
2
3
4
25-12-2022, 00:54:35
#28
burakyildirim
Play Console Alım ✅
değerli messiye beni mutlu ettiği için çok teşekkür ediyorum
25-12-2022, 01:40:12
#29
OzeL
Üyeliği durduruldu
Nusret olmasa daha güzel olurdu.
25-12-2022, 01:48:26
#30
Saitama
Kişisel Rütbe
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nusret olmasa daha güzel olurdu.
Adam ilk tokatlayan be
25-12-2022, 10:28:13
#31
Canepe
GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=bdPvE4QpgqM
Balon bu hocam. Sabahtan akşama kadar Messi.
25-12-2022, 11:29:24
#32
YunusOte
Kupayı her gördüğümde Nusret'in, "wuuuaaaaaaaaawwww" dediği saniyeler canlanıyor hafızamda
26-12-2022, 22:57:40
#33
Nusret
Adam kendi reklamını bedava yapıyor bütün dünya ya şaka bir yana kötü de olsa iyi prim yaptı
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler