
Hatırlarsanız geçen pazartesi papara çökmüştü ve bir çok kişi de hesaba giremiyordu bizim de bir ödeme yapmamız gerekiyordu neredeyse tüm gün hesaba erişemediğimiz için aksamıştı. Aksaklık için bir özür olarak 20 TL göndermişler teşekkür ediyoruz. 2 gün önce göndermelerine rağmen araya kaynamış, daha yeni farkediyorum. Size de gönderildi mi? sanırım çökme sırasında transfer açamasında olan hesaplara göndemişler.

