• 21-06-2022, 22:43:11
    #1
    Ramazan bayramı hediyesini bugün kargoya verdiğinizin mesajı geldi.
    Bu kadar beklemeye r10 kutu mu yoksa r10 tişort mu gelecek bakalım süpriz olacak.
    @eyefive5; gözümüz aydın kanka kargo yola çıktı.
    • website
    website bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2022, 22:44:38
    #2
    Hediye olarak mı aldınız? 4 yıldır foruma üyeyim bir tişört almak isterdim ben de 😊
  • 21-06-2022, 22:44:42
    #3
    Kurban olmasın o
  • 21-06-2022, 22:44:59
    #4
    Hayırlı olsun, nereden geldi
  • 21-06-2022, 22:46:11
    #5
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, nereden geldi
    İzmirden geliyor geldiğinde konu açacağım takipte kalın 😀
    • royalenes
    royalenes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2022, 22:48:41
    #6
    ademkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hediye olarak mı aldınız? 4 yıldır foruma üyeyim bir tişört almak isterdim ben de 😊
    Ben de uzun zaman önce çekilen bir çekilişten kazandım.
    • ademkilic
    ademkilic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2022, 22:52:09
    #7
    Bunca bekleyişe her türlü değer Hayırlı olsun.
  • 21-06-2022, 22:54:18
    #8
    Tursturis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunca bekleyişe her türlü değer Hayırlı olsun.
    Teşekkür ederim belki bakarsın bu kadar beklemeye beni şaşırtırlar 😀 kargo gelince açılım yapacağım bakalım ne çıkıcak içinden.
    • Granny
    Granny bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-06-2022, 23:42:37
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazan bayramı hediyesini bugün kargoya verdiğinizin mesajı geldi.
    Bu kadar beklemeye r10 kutu mu yoksa r10 tişort mu gelecek bakalım süpriz olacak.
    @eyefive5; gözümüz aydın kanka kargo yola çıktı.
    he aferin sonunda kavuşuyorsun hayaline.desi ağırlık miktarına baksaydın analrdın ne geleceğini