Teşekkürler Ali Koç - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teşekkürler Ali Koç
31
●
1.552
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
Teşekkürler Ali Koç
1
2
3
4
09-02-2022, 02:16:40
#28
Abdullah07
Şahsen ben Ali koçu bir türlü sevemedim. 1 fenerbahçeli olarak aziz yıldırım gittikten sonra nerdeyse fenerbahçenin maçlarını doğru dürüst izlemedim bile.
09-02-2022, 11:46:40
#29
FurkanT
Sırılsıklam olduğumuzla kaldık.
09-02-2022, 12:10:26
#30
sonix
her maç sonu daha kötü ne olabilir dedim ve daha kötüsü oldu... Bütün rekorlarımızı elimizden aldırdı yazıklar olsun...
09-02-2022, 13:17:41
#31
XTRA
https://twitter.com/i/status/1491136938887487488
09-02-2022, 15:49:05
#32
Saitama
Kişisel Rütbe
CGLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ali Koç ile Burak Elmas elele tutuşup ülkeyi terketmeliler.
Devlerin aşkı büyük olur
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler