• 08-02-2022, 22:56:43
    #1
    Kişisel Rütbe
    Sayende geldiğinden beri takım her sene full kupa kaldırdık ve verdiğin vaatte dediğin gibi gurur ve övün duyacaksınız dedin büyük adammışsın.

    Bizi kabullenemeyen Norveçlileri kınıyorum
  • 08-02-2022, 22:57:59
    #2
    Çözüm Sadettin Saran.
  • 08-02-2022, 22:58:13
    #3
  • 08-02-2022, 22:59:15
    #4
    Kişisel Rütbe
    yalindumantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözüm Sadettin Saran.
    Dostum artık o sene bu sene demek istemiyorum
  • 08-02-2022, 23:02:28
    #5
    Sukur kotu gunleri geride biraktik.

    Daha kotuleri bizi bekliyor.

    Fenerbahceliyim Allah baska dert vermesin....
  • 08-02-2022, 23:02:49
    #6
    Millet düşmüş geçim derdine halen futbol gibi boş şeylerin peşinde koşanlara helal olsun
  • 08-02-2022, 23:03:15
    #7
    o size 1.lik demedi 1. Lig Demek istedi aslında
  • 08-02-2022, 23:03:41
    #8
    "Real Madrid'de Ramos boşta, git Marcelo'yu al. Dzeko'yu al. Fenerbahçe'ye geçmişte kimler geldi bir bak. Alex, Anelka, Roberto Carlos... Anelka'yı Daum yedekte oturttu düşün nasıl işler yapmışız. Gidip Darmstadt'tan Serdar'ı alıyorsan bırak başkanlığı da başkası gelsin. Para yok diyorsan bırak kardeşim başkanlığı, parası olan gelir. Seni paran var diye seçti insanlar, para vermeyeceksen kimse seni seçmez."


    Sözde tasarruf yapacağız diye yüzlerce oyuncuya para yedireceklerine bu mantığı yürütselerdi, herşey farklı olurdu.
  • 08-02-2022, 23:04:01
    #9
    Kişisel Rütbe
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet düşmüş geçim derdine halen futbol gibi boş şeylerin peşinde koşanlara helal olsun
    Peki bu yorum beni niye ilgilendiriyor bunu yazacağınıza geçim derdi ile uğraşabilirsiniz