Merhaba Değerli Forum Üyeleri Firmamızın açıldığı günden itibaren her konuda destek olan @WebOfisi; 'ne teşekkür ederim. Aldığımız ürün ve hizmetlerde, geliştirme konusunda yardımcı olmalarına açıkçası nezaketi elden bırakmadan bu kadar sabırlı ve alakadar olmalarından dolayı, teşekkür konusu açmak istedim. Bu vesile ile başarılarının devamını diliyorum. Böyle hizmet veren firmaların olması bizleri çok mutlu ediyor.
Kesinlikle ne zaman bir script işim olsa güvenerek kullanırım. Logo yerleşimi ve renk seçimi hususunda defalarca tabiri caizse iş çıkartmama rağmen asla kırmadılar başarılarınız daim olsun. Petshop, kişisel script ve eğitim platformları için yeni temalar da bekleriz bu arada