• 29-09-2021, 21:54:39
    #1
    Forumun 14 senelik üyesiyim ilk defa aldığım bir hizmetten bu kadar verim aldım. Berkay hocam işin her anında yardımcı olup gerekli detayları öğreterek işi tarafıma teslim etti. Zirvedeyim paketi ile 1 Aylık süreçte grafik aşağıda ;



    @blackblade32; Kendisine bir kez daha teşekkür ederim. Hem iş yaptık hem de arkadaş kazandık.
  • 29-09-2021, 21:55:47
    #2
    başarılarınızın devamı dilerim bir katkımız olduysa ne mutlu bana hayırlı olsun tekrardan.
  • 29-09-2021, 21:59:24
    #3
    Bol kazançlar zamanında bende kazanç konusu açınca reklam kokan hareketler demişlerdi kazanmanıza sevindim 😂
  • 29-09-2021, 22:00:20
    #4
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar zamanında bende kazanç konusu açınca reklam kokan hareketler demişlerdi kazanmanıza sevindim 😂
    İsteyen istediğini diyebilir hocam reklamsa reklam ben Berkay hocamdan razıyım
  • 29-09-2021, 22:00:56
    #5
    Başarılar dilerim.
  • 29-09-2021, 22:01:50
    #6
    Tablo çok güzel hocam başarılarınızın ve kazançlarınızın devamını dilerim. @blackblade32; işini güzel yapıyor.
  • 29-09-2021, 22:03:28
    #7
    Açıkçası işlerimle ilgili yoluna koymam gereken birkaç eksiğim var. Sonrasında APK işine bir el atmayı düşünüyorum çünkü hatun evde boş duruyor. Tamamen ona bırakarak sitenin altyapısına küçük dokunuşlar yapıp SEO'da bir adım öne çıkartıp, hocamızdan hizmet alıp almama konusunda kararsızım. Alacak olsam bile zaten şimdi değil 2-3 hafta sonra alırım ancak teşekkür konularının yapmacık ve reklam olduğunu sanmıyorum. Konu sahibinin üyeliği belli, gerçekten memnun kalmış ki memnuniyetini buraya yansıtmış.

    Kimse kimseye üç kuruşa beş köfte vermez. Doğrudan bir kazanç garantili modeli oluşturmak yerine ince detaylara eğilme konusunda yol gösterici olduktan sonra iş, siteyi yönetende biter. Bu yüzden bu sektörün önünün açıklığı konusunda bazen Pinterest gibi sıkıntı olur herkeste bir APK çılgınlığı var hissine kapılsam da o kadar da olmadığına kani oluyorum.

    Başarılar, bol kazançlar ve memnuniyetiniz her iki taraf için de daim olsun.
  • 29-09-2021, 22:03:47
    #8
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tablo çok güzel hocam başarılarınızın ve kazançlarınızın devamını dilerim. @blackblade32; işini güzel yapıyor.
    Teşekkürler üstat senden böyle bi yorum almak da ayrı mutlu etti. Yeri gelmişken de söyleyeyim çalışmayana ekmek yok kimse havadan tık beklemesin ben her gün en az 2 saatimi harcıyorum.

    SunZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim.
    Teşekkürler.
  • 29-09-2021, 22:08:51
    #9
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkçası işlerimle ilgili yoluna koymam gereken birkaç eksiğim var. Sonrasında APK işine bir el atmayı düşünüyorum çünkü hatun evde boş duruyor. Tamamen ona bırakarak sitenin altyapısına küçük dokunuşlar yapıp SEO'da bir adım öne çıkartıp, hocamızdan hizmet alıp almama konusunda kararsızım. Alacak olsam bile zaten şimdi değil 2-3 hafta sonra alırım ancak teşekkür konularının yapmacık ve reklam olduğunu sanmıyorum. Konu sahibinin üyeliği belli, gerçekten memnun kalmış ki memnuniyetini buraya yansıtmış.

    Kimse kimseye üç kuruşa beş köfte vermez. Doğrudan bir kazanç garantili modeli oluşturmak yerine ince detaylara eğilme konusunda yol gösterici olduktan sonra iş, siteyi yönetende biter. Bu yüzden bu sektörün önünün açıklığı konusunda bazen Pinterest gibi sıkıntı olur herkeste bir APK çılgınlığı var hissine kapılsam da o kadar da olmadığına kani oluyorum.

    Başarılar, bol kazançlar ve memnuniyetiniz her iki taraf için de daim olsun.
    Kesinlikle güzel noktaya değinmişsiniz. Az önce mesajımda yazdım kimse sanmasın ki ben hizmet aldım, parasını ödedim paralar da kendiliğinden gelmeye başladı. Her gün 2 - 3 saatimi harcıyorum belki de ama değiyor. Dediğiniz gibi eşiniz ilgilenirse çok daha faydasını görürsünüz. APK çılgınlığı konusuna katılıyorum ben de başta çok tereddütte kaldım sonra bir konuda @ByHicKimse; hocamın bir mesajını gördüm. Yanlış hatırlamıyorsam "Her gün on binlerce yeni uygulama ekleniyor, bu okyanus sandığınızdan büyük, herkese ekmek var" gibi bir cümlesini okumuştum. Yazdığı çok mantıklı geldi ve öyle hizmet aldım.