@ComPuter_DoctoR;
Teşekkürüm ComPuter_DoctoR'a
1
●69
- 28-03-2021, 01:39:16forumda uzun yıllardır nickine aşina olduğum birisi.elimde ekranı kırık bir telefonum vardı onu yaptırmak bahanesiyle iş yerine yakın olduğum için gidip tanışmak istedim hem tanıştık hem kaynaştık.saolsun telefonumun da piyasa fiyatlarından çok düşük fiyata tamirini sağladı ve üstüne bir sürü hediyelerle beni mahcup etti. kendisine teşekkürü borç bildiğim için bu konuyu açıyorum. teknoloji konusunda başka adreslere gitmenize gerek yok
@ComPuter_DoctoR;
- 28-03-2021, 17:01:40Hocam güzel düşüncelerin ve bu konu için çok teşekkür ederim. Seni tanımak güzeldi mekan senin istediğin zaman kapımız açık. Ekran ve diğer ürünleri güle güle kullanman dileğiyle İnşallah.hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle