Başta abimiz, @Coşkun Çetin;olmak üzere tüm değerli yöneticilerimize özellikle de sevgili ağabeyim Burak Bozkurta teşekkür ediyorum.
Kargo aksaklıklarından dolayı biraz gecikmeli açabildim postu fakat benim için ömrüm boyunca hatırası olacak bir hediye.
Tüm yöneticilerimize ve forum üyelerimize bu vesileyle mutlu yıllar diliyorum.