• 11-09-2013, 12:55:58
    #1
    Günlük hayatta hiç kuşku yok ki karşılaştığımız haksızlıklar, işgal edilen özgürlüklerimiz karşısında halkın şikayet, isteklerini dile getirdiği bir sistem olan BİMER'e sonsuz teşekkürümü bir borç bilirim. Şu ana kadar gerek okumakta olduğum okulda gerekse yaşamış olduğum çevrede insanların sorunlarını dile getirip adaletin yerine getirilmesi için birçok şikayette bulundum ve en iyi, en hızlı şekilde hanemde yetkilileri misafir ettim. Detaylı bir şekilde varolan sıkıntıyı dinleyip yasalar çerçevesinde çözüm ürettiler. Sonsuz teşekkürler.
  • 11-09-2013, 12:57:12
    #2
    Bende BİM okudum
  • 11-09-2013, 12:59:32
    #3
    Cok gerekli ve faydali bir sistem bende teşekkür ederim.
  • 11-09-2013, 13:05:13
    #4
    Green adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok gerekli ve faydali bir sistem bende teşekkür ederim.
    Gizliliği korumada da çok üst düzeyde çalışıyorlar. Ve gerekli birimlere sizin e-dilekçenizi göndermelerinin ardından birimler BİMER'den gelen şikayetleri daha öncelikli olarak inceleyip daha hızlı bir şekilde işlem gerçekleştiriliyorlar.