BİMER'e Teşekkürüm Var.
3
●637
- 11-09-2013, 12:55:58Günlük hayatta hiç kuşku yok ki karşılaştığımız haksızlıklar, işgal edilen özgürlüklerimiz karşısında halkın şikayet, isteklerini dile getirdiği bir sistem olan BİMER'e sonsuz teşekkürümü bir borç bilirim. Şu ana kadar gerek okumakta olduğum okulda gerekse yaşamış olduğum çevrede insanların sorunlarını dile getirip adaletin yerine getirilmesi için birçok şikayette bulundum ve en iyi, en hızlı şekilde hanemde yetkilileri misafir ettim. Detaylı bir şekilde varolan sıkıntıyı dinleyip yasalar çerçevesinde çözüm ürettiler. Sonsuz teşekkürler.
- 11-09-2013, 13:05:13Gizliliği korumada da çok üst düzeyde çalışıyorlar. Ve gerekli birimlere sizin e-dilekçenizi göndermelerinin ardından birimler BİMER'den gelen şikayetleri daha öncelikli olarak inceleyip daha hızlı bir şekilde işlem gerçekleştiriliyorlar.Green adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle