ServerPA yani Murat ile yaklaşık 4 aydır beraber çalışıyoruz. Bundan önce hiç abartısız söylüyorum 4 ay boyunca sürekli firma değiştirip durdum.
Gecenin 3.30'unda bile telefonu açıp destek verebilen birisiyle gözünüz kapalı çalışabilirsiniz.
ServerPA'ya teşekkürler
1
●482
- 21-08-2013, 04:29:11
- 21-08-2013, 04:42:42Çok iyi bir firma gerçekten destekleri sorunsuz.Ben de onlarla calısıyorum.Tavsiye ederim.