• 13-04-2013, 23:32:24
    #1
    @RackleSS
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...gun-fiyat.html

    Yukarki konudan iPad aldığım arkadaşa Üründen dolayı gerçekten çok teşekkürler. HARİKA . 0'dan farksız.

    Umarım tekrar alışveriş yaparız.
  • 14-04-2013, 21:39:16
    #2
    Ben teşekkür ederim.Hayrını görün inşallah.