• 23-08-2012, 21:53:52
    #1
    Arkadaslar tasarimlar nasil olmus, scripteri tamam ucretsiz dagitmayi planliyorum.. fikirleriniz paylasirsaniz sevinirim..css/xhtml konusunda bilgim yok o yuzden css dokmem uzun suruyor tasarimlarin alt sayfarida tamam sayilir, kismetse nisandan sonra paylasmayi planliyorum..


  • 23-08-2012, 21:56:01
    #2
    eline sağlık hocam güzel olmuşlar
  • 23-08-2012, 21:59:48
    #3
    tasarımlar güzelde imzanızdaki borsa scriptini satmak ister misiniz
  • 23-08-2012, 22:09:17
    #4
    satmayi dusunmuyorum, ama script kodlamasi cok aceleye geldi o yuzden, css hataliri cok fazla, ve gereksiz kodlar var. onlarida duzenledikten sonra ucretsiz paylasacagim...



    buda scriptler icin hazirladigin admin panelini ekran goruntusu..
  • 23-08-2012, 22:11:24
    #5
    andre_spitzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satmayi dusunmuyorum, ama script kodlamasi cok aceleye geldi o yuzden, css hataliri cok fazla, ve gereksiz kodlar var. onlarida duzenledikten sonra ucretsiz paylasacagim...



    buda scriptler icin hazirladigin admin panelini ekran goruntusu..
    Takipteyim o halde
    İyi çalışmalar
  • 23-08-2012, 22:14:06
    #6
    eyvallah, saol dedigim gibi cogu tamam ama bu ara nisan telasi, hazirliklar felan, cok yogun ve gerginim, ama en kisa zamanda tamamlamayi bende cok istiyorum
  • 23-08-2012, 22:15:25
    #7
    andre_spitzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah, saol dedigim gibi cogu tamam ama bu ara nisan telasi, hazirliklar felan, cok yogun ve gerginim, ama en kisa zamanda tamamlamayi bende cok istiyorum
    Hatalı haliyle de alırdık ama Bi tasarım yapmak isterim döviz için.
  • 23-08-2012, 22:17:21
    #8
    gayet başarılı. Senin gibi ücretsiz dağıtanların artması dileğimle..
  • 23-08-2012, 22:18:35
    #9
    sen tasarimi yap kardes, bende ilk vaktim oldugu zamanda admin paneline entegre ederim.. elimde domain bile hazir "doviz.in"