neyse işte.. bugün hdd yi karıştırırken 2 tane psd wordpress teması buldum.. ücretsiz psd paylaşım sitelerinden birinden indirmiştim heralde :P bunları xHtml/css ' e dökücem. fakat hangisini dökeyim karar veremedim. biri gri biri siyah. bende siz seçin istedim. zaten tasarımı r10'da "ücretsiz" paylaşıcam. o yüzden size soruyorum zaten.. resimleri imageshuck' a yükledim arkadaşlar.. burdan siz karar verin.

http://img191.imageshack.us/img191/9295/demo1s.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/3173/demo2.jpg