• 05-08-2010, 21:32:52
    #1
    Arkadaşlar https://www.r10.net/tasarim-logo-temp...emasi-psd.html Konusundaki Arkadaşın Temasını Editledim Sizce Nasıl Olmuş ?

    Post sayfası


    ve Birde bunu ücretli wp temaya dökebilcekler pm atarsa sevinirim.
  • 05-08-2010, 21:35:45
    #2
    Gayetgüzel olmus mert
  • 05-08-2010, 21:37:09
    #3
    Güzel olmuş, beğendim.
  • 05-08-2010, 21:54:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Css/xhtml olarak verirsen scripte dökebilirim.cup diye oturur.güzel bir blog çıkar
  • 05-08-2010, 21:56:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    çok hoş olmuş
  • 05-08-2010, 22:10:58
    #6
    tebrikler mertcim güzel calısma olmus
  • 05-08-2010, 22:11:18
    #7
    bjk li olmama rağmen çok hoşuma gitti
  • 05-08-2010, 22:22:02
    #8
    Güzel tasarım elinize sağlık
  • 05-08-2010, 22:27:49
    #9
    Hoş olmuş