• 12-01-2010, 21:52:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar MSN üzerinden istek yapılarak benden full site istenmişti.
    Ama yanlış anlamadan dolayı elimde kaldı PSD.
    Yaklaşık bir saat önce bitirdim.
    Yorumları Alayım
    İncelemek isterseniz ;
  • 12-01-2010, 21:53:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tasarimlarin gercekten muhtesem.. basarilarinin devamini dilerim. hayirli satislar
  • 12-01-2010, 22:17:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Görüşleriniz için teşekkürler.
    Yorum bekliyorum arkadaşlar.
  • 12-01-2010, 22:18:12
    #4
    gerçekten güzel bir tasarım hoş renkler..

    tebrikler..
  • 12-01-2010, 22:25:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yorumunuz için teşekkürler.
  • 17-01-2010, 12:56:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ücretsiz versem desem kaç kişi ister ?
  • 19-01-2010, 14:26:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben isterim şahsen
  • 19-01-2010, 14:30:11
    #8
    Güzel tasarım ücretsiz dağıtacaksanız bir kopya alabilirim.
  • 23-01-2010, 15:59:16
    #9
    ücretsiz olacaksa bende isterim