• 30-08-2009, 02:59:27
    #1
    Pek kaliteli olmadı. Rollover'ı tam yapamadım isteyen kaldırabilir.

    İçinde PSD ve HTML olarak var istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.

    Hiç olmamasından iyidir

    Önizle

    İndir
  • 30-08-2009, 03:01:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Memet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek kaliteli olmadı. Rollover'ı tam yapamadım isteyen kaldırabilir.
    İçinde PSD ve HTML olarak var istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz.
    Hiç olmamasından iyidir
    Önizle
    İndir
    emeğe saygı,bence gayet güzel olmuş.
  • 30-08-2009, 03:02:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ön izleyemiyoz.
  • 30-08-2009, 03:03:04
    #4
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön izleyemiyoz.

    Düzeltiyorum.
  • 30-08-2009, 03:04:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık.
  • 30-08-2009, 03:04:54
    #6
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön izleyemiyoz.
    psd'dede bişe göremedim sorun bendemi ? (CS2)
  • 30-08-2009, 03:05:15
    #7
    Teşekkürler.

    Edit :

    CS3 kullanıyorum, uyumluluk en üst seviyede fakat problem sizde sanırım.

    Ekran görüntüsünü aldım.
  • 30-08-2009, 03:08:11
    #8
    Teşekkürler.
  • 30-08-2009, 03:08:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    psd'dede bişe göremedim sorun bendemi ? (CS2)
    Önizleme linki bozuktu. Arkadaş düzeltti.