• 30-08-2008, 03:31:43
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    11 Ayın Sultanı Ramazan Bayramımız iyice yaklaştı.Bende O anlamlı günde veya günlerde sitesine koymak isteyenler için flash ve bannerli bir index hazırladım

    demo : Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı

    Kodlar Aşşağıda Sadece siteniz.com yazan yeri deiştirseniz yeter.İnşallah Beğenirsiniz.

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <title>Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı</title>
    <style type="text/css">
    <!--
    body {
    	background-color: #000000;
    	color: ;
    	font-size: ;
    	margin: 0;
    	font-family:  Tahoma, Verdana, Arial;
    }
    //-->
    </style>
    </head>
    <body>
    <CENTER>
    <TABLE height="400"><TR><TD>
    <CENTER>
    <p><object classid='clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000' id='obj1' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0' border='0' width='926' height='300'><param name='movie'value='http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazan.swf'><param name='quality' value='High'><embed src='http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazan.swf' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' type='application/x-shockwave-flash' name='obj1' width='926' height='300'></object></p><br>
    <br>
    <center><p><img src="http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazanayi.gif" alt="" /></p></center>
    <form><input type="button" value="Sitemize Giriş İçin Tıklayınız" onClick="self.location.href=('http://www.siteniz.com')"></form>
    <div><br />
    <script type="text/javascript" src="flash.js"></script><script type="text/javascript">Flash("468x60.swf?</body></html></script></div></CENTER>
    </TD></TR></TABLE>
    </CENTER>
    
    </body>
    </html>
  • 30-08-2008, 03:35:10
    #2
    ellerine sağlık. bu denli bir çalışma hoşuma gitti, bu konuyla beraber tüm islam aleminin ve r10.net ailesinin ramazan ayı mübarek ola..

    tekrar ellerine sağlık.
  • 30-08-2008, 03:57:37
    #3
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Eywallah Seninde Mübarek Olsun Kardeşim.Tüm r10 Ailesinin Bayramı Mübarek Olsun
  • 30-08-2008, 07:15:17
    #4
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 Ayın Sultanı Ramazan Bayramımız iyice yaklaştı.Bende O anlamlı günde veya günlerde sitesine koymak isteyenler için flash ve bannerli bir index hazırladım

    demo : Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı

    Kodlar Aşşağıda Sadece siteniz.com yazan yeri deiştirseniz yeter.İnşallah Beğenirsiniz.

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
    <title>Hoşgeldin 11 Ayın Sultanı</title>
    <style type="text/css">
    <!--
    body {
        background-color: #000000;
        color: ;
        font-size: ;
        margin: 0;
        font-family:  Tahoma, Verdana, Arial;
    }
    //-->
    </style>
    </head>
    <body>
    <CENTER>
    <TABLE height="400"><TR><TD>
    <CENTER>
    <p><object classid='clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000' id='obj1' codebase='http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0' border='0' width='926' height='300'><param name='movie'value='http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazan.swf'><param name='quality' value='High'><embed src='http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazan.swf' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' type='application/x-shockwave-flash' name='obj1' width='926' height='300'></object></p><br>
    <br>
    <center><p><img src="http://www.bilgilihost.com/ramazan/ramazanayi.gif" alt="" /></p></center>
    <form><input type="button" value="Sitemize Giriş İçin Tıklayınız" onClick="self.location.href=('http://www.siteniz.com')"></form>
    <div><br />
    <script type="text/javascript" src="flash.js"></script><script type="text/javascript">Flash("468x60.swf?</body></html></script></div></CENTER>
    </TD></TR></TABLE>
    </CENTER>
    
    </body>
    </html>
    Gerçekten senmi hazırladın bunu
  • 30-08-2008, 09:26:49
    #5
    Flash varolan bir çalışma. banner da psblogundu sanırım.
  • 30-08-2008, 12:28:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cok güzel olmus +rep
  • 30-08-2008, 12:33:33
    #7
    Hoş Geldin Ramazan
  • 30-08-2008, 15:46:03
    #8
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Ben Sadece HTML'ye Oturtum Beğendiğinize Sevindim Arkadaşlar Güle Güle Kullanın.
  • 30-08-2008, 21:30:47
    #9
    tşk.ler