• 20-03-2013, 14:10:42
    #1
    qLd
    Misafir

    renkler böyle değil, cmyk olarak çalıştığım için sitede böyle görünüyor.

    arkadaşlar çalışma bu, en üstte hoşgeldiniz yazısının üstüne ne yapabilirim ? fikir verin aklım durdu ya bugün çalışmayı sunmam gerekiyor
  • 20-03-2013, 14:16:15
    #2
    bence çok güzel.. kusur bulamadım. renkleri ve görüntüsü çocukların ilgisini çekecek şekilde. elinize sağlık.
  • 20-03-2013, 14:28:18
    #3
    qLd
    Misafir
    murfy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence çok güzel.. kusur bulamadım. renkleri ve görüntüsü çocukların ilgisini çekecek şekilde. elinize sağlık.
    teşekkür ederim ama fontu beğenmediler bende şöyle yaptım,

  • 20-03-2013, 14:31:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel bir çalışma olmuş. Elinize sağlık
  • 20-03-2013, 19:17:40
    #5
    Fontta biraz daha oynamalısın bence. Yoksa tema güzel.
  • 20-03-2013, 19:25:17
    #6
    qLd
    Misafir
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fontta biraz daha oynamalısın bence. Yoksa tema güzel.
    son yaptığımı beğendiler fontu çok beğendiler, ama ben beğenmedim yapcak bişey yok müşteri ne isterse o )
    • Milano
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-03-2013, 19:34:59
    #7
    Çok hoş olmuş Çizgi film izleyesim geldi.
  • 20-03-2013, 19:41:13
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cok guzel olmus 2.si
  • 20-03-2013, 19:49:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fena değil, en üst içinde çocuk parkı içindeki aletlere yer verebilirsin mesela